آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل کارمیر ریزورت آنتالیا
karmir resort & spa Hotel antalya
درجه هتل:

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت

هتل karmir resort & spa ، هتلی 5 ستاره است کهتقربا متراژ آن 59 فوت مربع است و در منطقه گوینوک واقع شده است و تنها 300 فوت از ساحل خصوصی خود فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز و امکانات اسپا گسترده از جمله حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی و سالن بدنسازی دارد و همچنین وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل قابل دسترس است.

 

اتاق های هتل کارمیر ریزورت دارای تهویه مطبوع، بالکن، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی و کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام خصوصی شامل دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است و همچنین یک صندوق امانات استاندارد در هر واحد قرار دارد.

 

میهمانان هتل می توانند طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین المللی را در بسیاری از گزینه های غذاخوری هتل ، از جمله رستوران اصلی بوفه، رستوران عثمانی و رستوران ایتالیایی امتحان کنند. برای گزینه های جایگزین می توانید اسنک بار کنار استخر، شیرینی پزی، دکه های بستنی، بارها، بوفه سلامت و بوفه کودکان را امتحان کنید.

 

فعالیت های مختلفی برای سرگرمی میهمانان هتل ، در طول روز برگزار می شود. مجموعه ای از فعالیت ها را می توان در محل یا اطراف آن از جمله تنیس روی میز، دارت و بیلیارد انجام داد. مرکز شهر کمر 5.6 مایل از هتل کارمیر ریزورت فاصله دارد و همچنین مرکز شهر آنتالیا در 19 مایلی این هتل قرار دارد و فرودگاه آنتالیا 25 مایل با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
تورهای موجود برای هتل کارمیر ریزورت
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW