آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا
orange county kemer Hotel antalya
درجه هتل:

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر

هتل orange county kemer، هتلی 5 ستاره در منطقه کمر در شهر آنتالیا است. این هتل مدرن بر اساس معماری قرن شانزدهمی آمستردام طراحی شده است و دارای امکاناتی همچون ساحل خصوصی در امتداد دریای مدیترانه و اسکله خصوصی است و همچنین 3 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد.

 

در این هتل میتوانید نمایش آشپزی، غذاهای بین المللی و غذاهای لذیذ ترکی را تجربه کنید.و از محوطه استخر 5000 متری و اسکله انیمیشن در روز و سرگرمی های عصرانه ای که ارائه می شود لذت ببرید. مهمانان هتل اورنج کانتی کمر می توانند از استخر کم عمق و سرسره های آبی نیزاستفاده کنند.این هتل دارای فضای معبد مانند و مفهوم شرقی است و دارای حمام سنتی ترکی، چندین اتاق ماساژ و مرکز تناسب اندام نیز است.

 

مهمانان می توانند در این هتل از غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی از ناهار لذت ببرند و صبحانه را با غذاهای سنتی ترکی به صورت بوفه میل کنند. یکی از رستورانهای داخل هتل وعده های غذایی را به سبک بوفه ارائه می دهد و یک رستوران هم وجود دارد که غذاهای بین المللی ارائه می دهد که می توانید با پرداخت هزینه از آن استفاده کنید و همچنین میتوانید از کافی شاپ و بارهای هتل که تعداد آن به 8 میرسد نیز استفاده کنید.

 

اتاق‌های هتل چشم‌اندازی از خلیج آنتالیا و کوه‌های توروس دارند و مبلمان معاصر و نقاشی های فلاندری در هر اتاق باعث زیبایی دو چندان و منحصر به فرد بودن این اتاق ها شده است. هتل اورنج کانتی کمر 5 دقیقه پیاده تا مرکز شهر کمر و حدود 37 مایل تا آنتالیا فاصله دارد و لازم به ذکر است که این هتل مخصوص بزرگسالان است و ورود کودکان به آن ممنوع است.

امکانات و خدمات هتل اورنج کانتی کمر ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
تورهای موجود برای هتل اورنج کانتی کمر
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW