آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل تولیپ سیتی استانبول
tulip city Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل تولیپ سیتی استانبول

هتل تولیپ سیتی

هتل Tulip City ، هتلی 4 ستاره در استانبول است که در مرکز «بی اوغلو» قرار دارد و تنها ۵ دقیقه پیاده تا «خیابان استقلال» و ۳ دقیقه پیاده تا «ایستگاه تراموا تونل»، «ایستگاه مترو سیشانه» و «ایستگاه تراموا نوستالژیک» فاصله دارد. هتل تولیپ سیتی دارای امکانات اسپا، اتاق های ملاقات مجهز و اتاق هایی با نورهای رنگارنگ و مبلمان مدرن باروک است.

اتاق های هتل تولیپ سیتی دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با سشوار هستند و همه آنها مجهز به مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند و همچنین وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

صبح ها، هتل بوفه صبحانه بین المللی یا قاره ای سرو می کند و هتل تولیپ سیتی دارای مرکز اسپا با حمام، جکوزی و امکانات ماساژ است. یک مرکز تناسب اندام با وزنه های آزاد نیز در این هتل وجود دارد.

مسجد آبی و ایاصوفیه، تنها 5 دقیقه با تراموا (نوعی وسیله نقلیه) تا هتل تولیپ سیتی فاصله دارند. این هتل خدمات پذیرش 24 ساعته دارد و دارای یک میز تور است که به کرایه ماشین کمک می کند و فرودگاه آتاتورک 14 مایل تا هتل تولیپ سیتی فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل تولیپ سیتی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
کافی نت اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW