آژانس مسافرتی ملوان سیر
هتل نوا پلازا پارک استانبول
nova plaza park Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل نوا پلازا پارک استانبول

هتل نوا پلازا پارک

هتل Nova Plaza Park ، هتلی 4 ستاره در استانبول است که تا خیابان استقلال 0.9 مایل فاصله دارد، دارای چک-این و چک‌اوت سریع، رستوران، وای‌فای رایگان در سراسر هتل و سالن استراحت مشترک است. این هتل حدود 1.2 مایل تا میدان تقسیم، 1.4 مایل تا مرکز کنگره استانبول و 1.9 مایل تا برج گالاتا فاصله دارد.

هر اتاق هتل نوا پلازا پارک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز است و در این هتل هر اتاق دارای کمد لباس و حمام اختصاصی است.

مهمانان هتل نوا پلازا پارک می توانند از صبحانه بوفه دراین هتل لذت ببرند.

کارکنان میز پذیرش 24 ساعته که به زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و فارسی صحبت می کنند، آماده کمک در هر زمانی از روز هستند.

برج ساعت دولما باغچه 2.2 مایل با این هتل فاصله دارد، در حالی که کاخ دولما باغچه 2.3 مایل با هتل فاصله دارد. مرکز خرید دمیرورن 901 متر و مرکز خرید جواهیر 1.9 مایل از هتل نوا پلازا پارک فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه استانبول در 24 مایلی هتل نوا پلازا پارک است و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می دهد.

امکانات و خدمات هتل نوا پلازا پارک ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
طراحی سایت و سئو : پیام آوران پارسیان
6LeSudMeAAAAACW2us1G1w8XvAuf3xNY73l2wqFW